Mat-anarki….när man blir trött…

Det går neråt. Men så sabla långsamt. Jag har börjat öka promenaderna i hopp om att det ska ge mer effekt.

Men nu kommer den sabla vintern och förstör allting. Idag föll de första snöflingorna och som en bakfull björn gav jag upp och bestämde mig för att sova bort vintern.

Jag funkar inte bra i kallt klimat. Nu när graderna är på minus, lägger min hjärna av och mitt motstånd mot allt onyttigt minskar.

Jag vill ha godis, glass, tårta och allt annat som man absolut inte får äta. Jag vet inte hur jag ska förhindra sötsuget?

Hur gör man?

Kommentera

