Latmask!

Vägde mig idag. Väldigt försiktigt, men jodå. 5hg ner igen…alltså jag hade ju satsat på 1kg, men nej – jag fick inte bukt på maten förra veckan heller. Mina föräldrar kom på besök och då försvann all kontroll över maten. Pappa var så god och lagade mat åt oss och då blev det stundtals väldigt svårt att veta vad man åt. Sedan var det Halloween och en maken var sugen på godis och köpte godis vilket gjorde att JAG vart sugen på godis….

Ja, ni märker hur jag skyller på alla andra, eller hur?

I vilket fall –

i helgen är det SALG. Vi är sammanlagt 4 tjejer som ska åka till Danmark. Vi behöver alla komma bort lite och shoppa järnet. Det ska bli jättekul. Jag ser verkligen fram emot det.

Jag var ju där i våras och shoppade massor av kläder och jag fick verkligen blodad tand. Frågan är väl om jag åker i vår bara….äh…det gör jag säkert :P.

Men tillbaka till vikten. Nu är det en ny vecka och den här veckan ska jag göra ALLT jag kan för att gå ner 1 kg tills nästa vecka!!

Imorgon. Inte idag. Idag är jag trött som en jagad gnu. Maken gick nyss ut på promenad och jag bara kände att nääää, hemma…Imorgon kompenserar vi för det med en rejäl prommis. Igår slutade stegräknaren med 10 400 steg. Det kändes ganska coolt. Då räknade jag enbart stegen som vi tog på en promenad ner till stan och tillbaka. Så imorgon. Imorgon ska jag GÅ :).

 

3 thoughts on “Latmask!

  1. Trösta dig med att dina 5 hg är antagligen ren fettvikt du tappat! 🙂 Snabbare viktminskning är så säger de som kan att man riskerar att bryta ned muskelmassa istället!! Kämpa på!

Kommentera

