Nystart!

Idag började jag nya jobbet. Det var läskigt och spännande. Som en bergochdalbana.

Jag är orolig över att inte få något att göra, och samtidigt så tror jag att jag har lite för bråttom. Måste bromsa mig en aning och inte känna att jag måste göra allting nu, på en gång. Jag är ny på det här och behöver träning.

Dagen gick åt introduktion och det var ok. När jag kom hem bultade huvudvärken av all info.

—————————————————

Jag har inte vägt mig idag, ska göra det imorgon. Vi får se. Jag har som sagt inte bråttom och när mina föräldrar är på besök så lägger all kontroll av. Inte så att jag äter mera, men jag äter fel, på konstiga tider och för lite ena dagen och för mycket andra. Vilket märks på min mage. Den mår inte alls bra. Gasig och hård, Jag vaknade av att jag hade jätteont i magen i förrgårs natt. Idag blev det därför havregrynsgröt igen.

—————————————————-

Idag fick jag även hem lite nya kläder från Lucky Little Me. Jag har tre favoritshoppar:

Babyshop, LuckyLittleMe samt LittleSunflowers. Gemensamt för alla dessa shoppar är att de är snabba, trevliga, och ofta erbjuder rabatter.

KompaniKnut är bra med rabatter men utbudet är sällan bra. Spillevinken har sällan rabatter men tjejen som har shoppen är supert

revlig och hjälpsam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag måste säga att Småfolk växt på mig. Jag tror att t.ex elefanterna kan bli en favorit för Lilltjej. Hon är ju smått galen i djur redan. Djur och bilar :). Tyvärr går de flesta biltröjor i grönt eller blått och det är trist. Hade önskat ljusare färger.

Jag och maken roade oss (nåja, JAG roade mig) med att pussla ihop Fairytaleprintet från Molo så gott vi kunde, utifrån de plagg vi har hemma.

Här är nästan hela printet med. Det här är 4 plagg som vi pusslat ihop utifrån hur printet sitter. Vilket visar hur man kan få fyra helt olika plagg även då printet är detsamma! 🙂

Imorgon är i varje fall en ny dag, fylld av utmaningar. Vi ses!

Kommentera

