Gott och blandat – en massa shopping… :P

0x715,Lilo-Little-LS-DRESS_02Idag trillade det in inte mindre än 5 paket i brevlådan. PompdeLuxe började sin rea på 50% under gårdagen och jag som spanat efter en söt klänning kunde äntligen fynda den och lite annat. Jag har inte testat klänningen på henne ännu, men återkommer med bild. Tycker den är så oerhört söt, för att vara svart/vit :).

Fick även hem ett linne fyndat på FB. Säljaren var ärlig med sin beskrivning och linnet så fint som jag önskade att det skulle vara. Min linnesamling till Lilltjej börjar bli komplett. Det saknas bara ett kaninlinne också, så är jag faktiskt nöjd!

Vidare fick jag hem lite Mini Rodini från Oiidesign. Fort som attan gick det, från en dag till en annan hade jag hem lite coola cobror! Jag brukar vanligtvis klä Lilltjej i glada färger, men tänkte att nu måste jag testa något nytt. Jag tycker färgerna passade henne bra, faktiskt. Det är ovant att se henne i så mörkt men….jag vänjer mig nog. Det känns också lite mer passande nu på hösten :).

Slutligen fick jag hem lite Molo, förstås. Kunde inte låta bli att köpa en fairytaleklänning i storlek 98/104 tills hon växt ur 92/98 som vi har hemma. Printet satt SÅ bra. Jag blev så där shoppingöverlycklig. (Jag vet att jag hittar på ord, det är liksom min grej).

Jag måste säga att alla shoppar skött sig så otroligt bra. http://www.oiidesign.se/ hade till och med en chatfunktion där man kunde få hjälp av en livs levande människa om man hade frågor kring plaggen. Jättebra service!

Tjejen bakom http://www.kompaniknut.se/ är så oerhört snäll och hjälpsam och svarar snabbt! Det är inga problem att be henne mäta något och några minuter senare har man svar.

Det är ju så man får återkommande kunder! 🙂

Till annat. Vikten har jag tagit tag i igenoch efter förra veckan hade jag återigen börjat gå ner. 4 hg igen, bara FINE, det går slött men det går neråt. Det bästa av allt är att jag inte känner behov av att äta lika mycket som innan. Sötsuget är det jävligaste, men portionerna behöver iaf inte vara stora längre. Jag har inte längre ångest när jag äter och jag tror att det grundar sig i att jag vet att jag inte äter lika galet som förr.

Nu ska jag se om jag kan komma iväg och fortsätta rensa Lilltjejs garderob. Det är trögt att sälja just nu, men inte omöjligt och jag tycker om att ha plats i hennes garderob. FB är verkligen superbra att sälja på. Inga avgifter och klara tydliga regler. För det mesta. 🙂

TJING!

705985_10152336040145711_1322119203_o665213_10152331550405711_1125145089_o

 

Kommentera

