Dagens löne-shopping…..

Så förutsägbart. Så klart det är barnkläder. Det är betydligt roligare att köpa till barnen än till mig själv. Gick in på Lindex då jag behöver jeans och försökte prova ett par snygga ”slim” men….de gick ju inte ens upp över låret. Så jag gav upp. Tacksamt nog fick jag se fler som gett upp att få på sig slimjeansen, då det hängde kvar flera i provrummen och utanför också…. Jag gick då och kollade vanliga bootcut i storlek 44 men de såg enorma ut så de blir säkert för stora. Jag orkade inte ens prova men har lovat mig själv att jag ska ordna ett par jeans till mig själv snart och inte bara skämma bort ungarna….

Så klädmässigt till mig själv sitter jag i ett ingenmansland. Jag vet inte vilken storlek jag har. Jag orkar inte ta reda på det heller. Flera av plaggen jag har hemma är uppenbart för stora, men jag gillar att ha lite för stora plagg på mig. Med tajta plagg känner jag mig bara tjock och måste tänka på att hålla in magen.

I vilket fall. Dagens shopping:

Leoleggings  samt svart mjukisjacka - Lindex. Guldkofta på H&M-rean. Neonrosa mössa och stjärnkjol från Kappahl :).

Leoleggings samt svart mjukisjacka – Lindex. Guldkofta på H&M-rean. Neonrosa mössa och stjärnkjol från Kappahl :).

One thought on “Dagens löne-shopping…..

  1. Pingback: Från djup till yta – Vill du se en stjärna? | Glamouramamama

Kommentera

