Det händer alldeles för mycket – bloggpaus.

Inom loppet av 4 veckors tid har livet vänts uppochner några gånger. Det är inga allvarliga saker som skett om man ser till det stora hela, men ändå så pass stort så det förändrar livet något.

Jag vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägget. Kanske mest visa att jag inte är död? Jag är i allra högsta grad levande, om än lite bitter över vissa saker som jag inte vill dela med mig av, ännu.

Det kommer. Jag tror på öppenhet med det mesta.

I vilket fall. Snurr. Vi höres snart! 🙂

One thought on “Det händer alldeles för mycket – bloggpaus.

Kommentera

