Marabou ChocoWild & Mini Stars

Vad ska jag göra med alla kakor jag fått hem? Jag är en buzzador, vilket kort och gott innebär att jag får hem gratisprodukter som jag ska dela ut och själv testa så att företag kan veta hur de ska förbättra sina produkter. Det är enkelt att bli buzzador och vill ni bli det så skicka mig er mailadress så blir ni rekryterade av mig! Jag har under åren fått hem grejer från Libero, Vanish m.m. och nu då Marabou ChocoWild & Mini Stars.

Kakor! Massvis med kakor med choklad i. Tjejerna blev överlyckliga och mulade i sig några stycken på en gång. Jag kollade kaloriantalet och såg att det faktiskt inte var jättefarligt – om man bara tog en liten kaka.

Kakorna är goda och lagom små att ha till fikat. Jag kan tänka mig att de smakar jättegott som tillbehör till kaffe. Nu dricker jag te så det blir ingen sådan jämförelse.

Stortjej tog med sig kakorna till skolan och blev väldigt poppis. Kakorna kom i två olik former men smakar mer eller mindre likadant så det är väl mer en fråga om man föredrar små eller stora kakor. Goda är de i vilket fall.

Kommer jag att köpa fler?

Nja, jag är mera en Singoalla tjej om jag nu ska välja småkakor. Men för chokladälskaren är nog dessa ett måste!

ChocoWild_pages_600x250_1

Kommentera

