Själen är stängd just nu.

Idag var en skitdag på så många möjliga sätt. Efter att ha varit iväg på ledighet i nästan fyra veckor så landade jag i verkligheten och fick en käftsmäll som heter duga.

Jag är trött och less och känner att jag måste hitta ett bra förhållningssätt till hela situationen.

”Smile and wave, boys. Smile and wave!”

Just nu är jag oerhört tacksam över min make, mina fina barn och mina nära vänner som stöttar och lyssnar när jag är på bristningsgränsen till att bryta ihop.

Skitdag skitdag skitdag. Imorgon är en annan dag och jag tänker le tills käkarna gråter.

Hellre det än att ögonen gråter.

 

Kommentera

