Huvudvärken från helvetet hälsar på….

Vaknade och mådde skumt. Gick till jobbet och mådde värre.

Försökte skaka av mig det. Men icke.

Onda sammandragningar, inte så kraftiga så jag blev rädd men ändå onda. Hjälpte inte att resa sig upp och gå runt.

Sedan kom huvudvärken och illamåendet.

Vad är det som händer?

Imorgon ska jag till barnmorska. Jag är för mycket blötdjur för att gå till vårdcentralen pga huvudvärk, särskilt när jag är gravid och vet med mig att man kan må pest ibland. Vecka 25 nu så nu ska väl alla jäkliga krämpor börja, va?

Foglossningen har så smått börjat hälsa på, den med.  Men den är ingen fara. Jag ska bara jobba i tre månader till, eller exakt 54 dagar till. Det borde inte vara så svårt. Jag borde kunna stå ut. Min tjänst är relativt lugn ändå, så det känns faktiskt inte så hemsk att jobba så länge. Vem vet, jag kanske orkar med timmar efter vikariatet….?

Ha, den som lever får se.

Jag tänker leva iaf.

Tills nästa gång. Här är en cool jacka som släpptes idag hos Oiidesign :

guldjacka

Den skulle man ha till Lilltjej! 🙂

Kommentera

