Vecka 31 och jag sprängs snart

MEN HAR DU INTE FÅTT ÄNNU? Du är ju JÄTTESTOOOR? När ska du HAAAAA, egentligen? Säkert att det inte är TVÅ därinne?

Jag får stor mage.

Jag går inte upp så mycket när jag är gravid, uppemot 12kg. Jag går mest upp magen och jag förlorar vikten efter 2-3 veckor.

Nej det är inte två därinne.

Ja, jag har iaf 7-8 veckor kvar.

Ja det känns som om jag kommer att sprängas snart.

Ja jag är förbaskat trött. Sammandragningarna tar smått kål på mig med jämna mellanrum.

Jag är så trött så jag bara vill fly in i shoppingens land och glömma att jag ska ha en tredje unge till snart.

Det enda jag köpt är ett par fina Nova Star baggy byxor med Ellos-rabatt. Jag letar desperat efter ytlig glädje i min omgivning.

Det är vecka 31.

Men annars mår jag faktiskt jättebra.

32-2552

Kommentera

