Vi satsar nog på lite linnen i sommar.

Det känns egentligen helt galet att butikerna börjar ta in sommarkollektioner. Idag var nämligen första dagen med snö. Det är ett halvår kvar tills sommaren är här och redan nu basunerar shopparna ut vår och sommarkläder….

Jag tror den största risken är att jag tröttnar på kläderna innan vi ens hunnit använda något. Det lilla jag sett av Molos släpp är ganska så…ja, jag vet inte. Jag är inte imponerad?

(Är det förresten någon som sett att det blåser inomhus i Lindex-reklamen? Det kanske är dags att stänga dörren, eller något?)

I vilket fall. Jag tror inte det blir så mycket klänningar från kommande kollektion, om nu inte molo släpper något fantastiskt vackert print. Jag tror vi satsar på linnen:

3 (1)

Varför inte ett roligt kantband? Ah, ja, de gråa noppar sig iaf inte på en gång.

rm13_xlarge (1)

Den här var ju fin, MEN – kanske ska köpas i butik, printet är nämligen inte ”fast” utan man kan tydligen få en halv leopard och en hel elefant osv.

rm13_xlarge

Den här vill jag kommer i linne, massa coola hajar!! Känns somrigt!

Kommentera

