Kids on the moon – kan detta vara nya förälskelsen?

Apropå konsumtion, förresten. Jag har upptäckt ett nytt märke som jag blivit förälskad i. Tyvärr lyckas alla märken jag blir kär i vara något åt det dyrare hållet. Hur kommer det sig, egentligen? Det hade varit så skönt om jag bara gillade H&M. Dagens I-landsproblem? Antagligen. Men här är listan över allt som jag vill ha. Priser? Näe, sånt struntar vi i, men räkna med en 220kr (eller mer)  för en överdel och runt 250kr (eller mer) för ett par byxor (även om det finns ett par gråa mjukisbyxor för 189kr).

1374237_457909460990914_126466030_n-500x705 lunahood-500x705 moonbow-bottoms-..-500x628 mrmoon_long_2-500x705Som kul att tillägga så finns många av plaggen på både ”pojk” och ”flick” och visas t.ex. upp av samma flicka/bild på båda sidorna. Lite unisextänk så man slipper frågan ”Men är det till tjej eller kille? Är den flickig?”

Shopping kan göras HÄR!

Kommentera

