Plötsligt händer det!

För två dagar sedan fick jag ett skit-besked i brevlådan från FK. Eftersom jag väljer att lämna det bakom mig för att inte förstöra min lycka så tänker jag inte dra upp vad det var nu. Jag kan kort säga att håll för fan koll på vem du blir ihop med, för tyvärr finns det många idioter och det kan kosta dig, långt efter att förhållandet tagit slut.

Dagen efter fick Lilltjej problem med magen och helt plötsligt blev alla i familjen mer eller mindre magsjuka och då kände jag bara att VAD ÄR PÅ GÅNG EGENTLIGEN?

Så idag vart vi friska och jag drog iväg Stortjej på shoppingrunda. Steg in på Borås Barnloppis och fyndade lite extraplagg till förskolan. Tog vägen förbi Kappahl, hitta inget. Tog vägen förbi Lindex, hittade en bodysuit på rean.

Gick in på H&M och träffade på en liten shopping-ängel. Kanske var hon sänd av Det flygande spagettimonstret för att muntra upp mig igen?

För väl framme vid kassan tittar jag storögt på henne och säger. ”Duuu, skulle du kunna hjälpa mig med alla kuponger ja har så jag får ut bästa dealen? Jag räcker fram fyra kuponger. Hon tittar lite på alla kupongerna och rynkar på näsan.

”Vi slår in alla kuponger, så slipper vi krångla. ” säger hon och ler.

VA?

Alltså fick jag 20% på ett plagg, 20% på hela babysortimentet, 100kr rabatt vid köp för 600kr, plus att H&M hade ”köp 2 jeans få 50% rabatt på billigaste paret” plus detta hade jag en kupong på 50kr…..Jag var nära att kyssa henne, så glad blev jag. Nedan följer vad som fick följa med hem!1800447_10153879379525711_1294780213_n

Kommentera

