Inget extra socker behövs ;)

No added sugar. Jag kom i kontakt med märket för första gången hos Little Sunflowers och just nu är det REA på 20% (tar slut idag), vilket alltid uppskattas ;). Kläderna är så söta och kommer med budskap som exempelvis ”Du är min sol”. Okej att det är riktigt uppdelat mellan ”pojk” och ”flick” men plaggen är sydda/klippta väldigt unisex ändå, för den som är känslig för sånt (vilket jag inte är). Prisklassen är helt ok (på rea) – en tröja för 13pund, en suit för 19pund och ett par byxor 19pund.

Lock Up PS_med

Den här hade ju varit lite kul att ha på en tjej, men på en kille blir den nästan lite creepy? *fördomarna haglar*

 

 

Mummy's-New-Man_med

Jaaaa min lille kille skulle ju ha en sån här. ❤

 

 

no_added_sugar_happy_bunny_baby_med

Jag gillar färgena, Kul tröja som passar till jeans!

 

 

NO-ADDED-SUGAR-BLACK-CREAM-PIXIE_med

En söt liten randig piratmössa är väl aldrig fel?

 

 

no-added-sugar-Dream-Boy_med

Som sagt, en massa söta budskap. Jag gillar färgerna på denna och den kursiva texten.

 

 

no-added-sugar-enjoy-Milk-Playsuit_med

En liten lek med Coca Colas slogan, ska det vara. Jo, min lille kille älskar mjölk och rött är ju inte fel. Färg ska det vara!

 

 

no-added-sugar-My-Heart-Belongs-To-Daddy-Playsuit_med

Efter att ha sett min son och hans pappa ihop så känns denna så självklar.

 

NO-ADDED-SUGAR-NAS-NIGHTFALL-SILVER_med

Det behövs inget extra när man är en söt liten bebis. No added sugar.

 

 

no-added-sugar-worth-witing-for_med

Ja, klart han var värd att vänta på, min lille gosunge!

 

 

ROLEY_POLEY_GREY_med

Dessa påminner om Me&Is byxor och finns i flera färger. Söta och funkar som basplagg till det mesta, tycker jag.

 

 

Sleep Thief Playsuit_med

”Sömntjuv” är ordet. 🙂

Kommentera

