Jag dog av lycka nyss.

Jag skrev ju om att jag designat en klänning/tunika för ett bra tag sedan, eller tja, inte jättelänge sedan. Men i vilket fall.

Idag fick jag första bilderna på den och först blev jag lite chockad, för DÄR var den.

MIN tunika. Sedan började glädjen lite smått sprida sig inombords tills den nådde höga höjder.

JAG HAR SKAPAT NÅGOT!!! MIN TECKNING HAR BLIVIT NÅGOT VACKERT!!!

Så JÄKLA kul! Sorry, men jag måste svära lite för det känns bara GALET bra just nu :).

Ingrid på Makrill har gjort finjusteringar som verkligen lyfter klänningen och jag är så nöjd att vi enades om turkos färg på muddarna för det ger den så mycket mer färg! Så otroligt duktig är hon! Den ser väldigt välgjord ut!

Jag är lite hög på eufori just nu, känner jag.

Nu ska bara godingen hem!

5 reaktioner på ”Jag dog av lycka nyss.

  1. Pingback: En söt huvklänning på en söt tjej – jag är nöjd! :) « glamouramamama

  2. Pingback: En liten kläd-dröm, nästan 1 år senare. | Glamouramamama

Lämna en kommentar