En söt huvklänning på en söt tjej – jag är nöjd! :)

Jag ritade en klänning som nu blivit verklighet. Igår kom den hem och jag fick dra på den på lilltjejen. Jag är jättenöjd! 🙂  Jag ska ha en till i höst, om tjejen bakom Makrill tillåter förstås ;). Hon skickade även med TVÅ dregglisar utan extra kostnad, en med spets som man kan se HÄR ocn en med samma mönster men utan spets som matchar mössan hon har hemma. Så fint.

Torsdags var för övrigt en bra paket dag. Fick hem mycket fint och nu känner jag mig ganska så slutshoppad. Faktiskt, visst, habegäret dyker upp lite titt som tätt men jag har fått i princip allt det jag ville ha. Jag väntar hem en fin gemstones klänning från Molo som jag vann på tradera, den borde komma idag. Annars visar köpkontot fortfarande plus och jag har INTE köpt hem de fina rååååsa canvasbyxorna från Villervalla….än!

Vi tar oss en tur på stan idag tänkte jag. Mest för att komma ut i friska luften.

Klänning sedd från sidan, Lilltjej tuggar på pappas telefon. Den är mumsig, tycker hon. 🙂

Så ser den ut när hon står. Något lång men så fort hon börjar gå kommer den att användas flitigt. 🙂

Jag hade ju tänkt mig ett större hjärta mitt på ryggen, men det märker jag ju nu att det hade inte funkat då huvan varit i vägen. Så det var ju smidigt att Ingrid kom på det och fixade till den söta detaljen längst ner. Turkos tråd runtom var ju verkligen superfint!

Så lite molo shopping, gjord på nätet på FB-grupper. Har nog gett 600kr för alla plaggen här. Värdet är bra högre.

4 reaktioner på ”En söt huvklänning på en söt tjej – jag är nöjd! :)

  1. Jag läste inlägget och muttrade lite över att det inte var på facebook och att jag hade velat ha en ”gilla-knapp” (så suveränt när man tycker något är bra utan att ha något vettigt att skriva). Sen insåg jag att det fanns. Så ett ”gilla” från mig!

Lämna en kommentar